7/3 Onsdag

Finfina Lotto♥

Hej på er! Sorry för att jag inte bloggat men har inte haft varken lust eller tid. Funderar ju på en paus. Vi får helt enkelt se hur det blir!  Men jag tänkte berätta lite om min dag & lite annat.Jag ska iallafall sluta äta godsaker och sånt onyttigt, har sagt det typ 1000 gånger förut men då har jag liksom aldrig satsat på det till 100% liksom. Men nu så ska jag bli nyttig och ge allt på träningarna osv. Men nog om det. Är iallafall vääldigt glad idag! P.G.A av en sak som jag ska berätta nu. Jag..är..SKÖTARE på LottoGrymt kul! Egentligen skulle jag bli på Jolly men Lotto är också en av mina favoriter och ingen är skötare,förutom jag nu då :D Ska ta med min kamera upp till stallet någon gång snart och knäppa lite fina bilder på honom att ha! Nu så ska jag berätta om dagen iaf.
Först gick jag ju i skolan och sen så blev jag utelåst och hade inga nycklar :/ Så jag tog cykeln till Cajsas mammas jobb där Cajsa var. Så körde vi lite pingis och sen så cyklade vi till stallet. Och gjorde skötarprovet. Och vi alla blev godkända så då var det bara att välja häst. Och ni vet ju vem jag valde..? Så ryktade och borstade jag honom och kratsade hovar osv.. Sen bytte jag vatten och lite. Sen så skrev jag i skötarpärmen och sen så tog jag och Cajsa cyklarna och cyklade till Vallen och tränade fotboll. Gick väl bra! Men nu så ska jag kolla på tv och sen sova. Men vi hörs,puss o kram!












Trackback