120220

Hihi en liten bild från i somras.

Hejsan! Bloggar från en annan dator min håller tyvärr på att gå sönder. Min älskade Sony Waio :'(
Det värsta är ju att jag har mitt photoshop där. Så nu har jag lite PANIK! Det går ju liksom inte att föra över med ett usb. Det är ett litet för stort program för det. Hur ska jag då redigera mina bilder eller göra designer?
Men jag vill inte att min dator ska dö... Den har jag haft i snart 3 år <3 Den betyder massor för mig. Kan erkänna, att jag är en stooor datanörd. Sad but true. Klarar mig verkligen inte utan att skapa i photoshop eller va inne på internet. Och vill köpa denna dator
l
l
v


Men då får jag spara LÄÄÄÄÄNGE. Typ 10år. :/ But that's life. Min andra går att använda men man måste starta om den typ var 10:de minut. Och det står jag inte ut med. Men detta var inget speciellt intressant inlägg. Men då vet ni kanske varför jag inte kommer att blogga så bra. Inte för jag gör det annars hehe. Men aa.
HA DET!











Trackback