Intervjun med en bloggare

Rätt svar var: TIEPAMANDAHH! :D
Namn: Amandah Carlsson
Ålder: 16, snart 17
Familj: mamma, bror, två katter, pappa och hans sambo Åsa
Relationsstatus: förlovad
Intressen: blogga, shoppa, pojkvän
Bor i: Nässjö
Kan du berätta lite om dig själv? Jag är  en glad tjej som älskar att blogga. :D
När började du blogga och hur kom det sig? Det var i februari 2010 någon gång och det var för att folk bad mig att skaffa en blogg :D
Hur vill du beskriva din blogg? rolig, ärlig och rosa :D
Vad är ditt syfte och mål med bloggen? att få den så stor och så bra som möjligt
Vad skulle du ge för råd till en ny bloggare, som vill starta en egen blogg? var dej själv och blogga för att du tycker det är kul, inte för att du känner att du måste.
Kan du rekommendera några bloggar som du tycker om? www.kenzas.se och www.isabelles.nu är bra :)
Vad har du för framtidsplaner med din blogg? att äga sveriges största och bästa blogg.
Om du skulle beskriva dig själv med 3 ord, vad är det första du tänker på? snäll, fin och kär :D
Vilka bloggar läser du dagligen? www.kissies.se www.isabelles.nu och sen är det massa småbloggar.
Vad vill du bli i framtiden? oj jag vet faktiskt inte :D Vill iallfall vara superduper riiiiik ;)
Vad läser du för program i skolan? jag läser samhäll-media
Vad är ditt absolut största mål här i livet? att skaffa en familj , med Adam:D
Hur tror du att du kommer leva om 10 år? då är jag 27 år, så jag hoppas att jag iallfall har ett barn, bor i mitt dröm hus med adam och att vi är lyckliga och rika ;) hahha.
Coca cola-Fanta
Stor blogg-Liten blogg
Pojkvän-Familj GUUUD, DETTA KAN JAG INTE VÄLJA MELLAN :D
Tv-Dator
Facebook-Bloggen
Familjemys-Fest
Pizza-Tacos
Sommar-Höst
Vinter-Vår
Hund-Katt


Tack Amanda för att jag fick intervjua dig!♥

Postat av: Amandah ♥

Åh tack själv söta du :D

riktigt roligt! <3

KRAM!

2012-02-13 @ 16:46:58
URL: http://www.mondoblog.se/tiepamandahh










Trackback