120213


Söt vove jag har^^ Bilden är tagen nyss!

Hejsan! Nu så sitter jag och pluggar på historian :/ Prov på onsdag! Kul, eller inte.. Imorgon så ska jag va
med Iva & Cajsa, Iva ska ta hål i öronen för..3: de gången! HAHA får se om det funkar denhär gången ;) Men
jag hoppas det iallafall. Har köpt Alla♥Dag presenter också idag. Och vart med William men sen så fick jag sån
jävla huvudvärk och somnade hela tiden. Så William gick hem och så somnade jag och sov till typ för kanske 30
minuter sen? Nu så pluggar jag som sagt historia & gluttar på television. Men det var min dag. Och om ett tag så ska jag följa med Natta till stallet och ha stalljour och vi ska slå rekordet att va i stallet , vi åker dit vid 7 och är där heela dagen! Det ska putsas utrustning,mockas,ta in hästar osv.. Och så ska vi storstäda i sadelkammaren. Kommer bli grymt kul!Men nu så ska jag fortsätta att plugga och banka in lite om alla gamla kungar genom tiderna. Ha det!











Trackback