120212

Achy Breaky Heart.

Lilla pollen på bilden ovan är deras nya lilla ponny. De hämtade den idag när vi var på utställningen. Hur söt som helst! ^^ Och mysig också. Det gick jättebra idag för April och Eywa , men bäst gick det för April. Fick guld och gick vidare till championatet. Och Eywa fick guld men gick tyvärr inte vidare. Eywa fick 41 poäng tror jag och April 42? Glömde bort men jag tror att det var så! Sen efter utställningen så åkte vi hem till Lönnshult och käkade lite och sen så åkte vi med Bacardi (Kalle) till Ljungby. Så nu saknar nog Unni sin hagkompis :/ Men det blir nog bra sen. Och om kanske ungefär 2 månader så är det dax för mig och Jossan att fölvaka. Kommer bli jättekul. Ska köpa massa söta saker till ponnysarna i göteborg. Men har vart en utav de roligaste dagarna på jättelänge.
Men kunde inte mobilblogga. Och så hann jag inte. Hade fullt upp med att värma upp och hålla ponnysarna. Men nu så har jag sett ponnyakuten & väntar på att kontoret ska börja! Men vi hörs imorgon. Ska även plugga till historiaprovet på onsdag då också. Puss!
Eywa.

Klassvinnaren April

April med sitt SUPERSÖTA täcke!




Fick även ett av priserna eller man fick välja ett pris och jag fick ta ett för att båda fick ju guld.
Så jag tog ett 16-pack med man-rosetter som jag ska ha när jag startar min första clear-round i
sommar! =)

Postat av: Elli

Nää vad sööt! <33

2012-02-13 @ 18:15:37
URL: http://maybecrazy.bloggplatsen.se










Trackback